اگـر معـاشر مـایی بـنوش نـیش غـمی

من هم مثل خیلی از آدم ها حساسیت هایی دارم که اغلب موجب آزار خودم و گاهی هم آزار دیگران می شه.

اگـر معـاشر مـایی بـنوش نـیش غـمی

من هم مثل خیلی از آدم ها حساسیت هایی دارم که اغلب موجب آزار خودم و گاهی هم آزار دیگران می شه.

اگـر معـاشر مـایی بـنوش نـیش غـمی

راهی به جاده ها،از پا فتاده ها،پای پیاده ها
گریان ز هر دوعین لبیک یاحسین (ع)
دیوانه ی توایم در خانه ی توایم
در قبر ما جواب بعد از شهادتین
لبیک یاحسین (ع)

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
پیوندها

این روزا من‌ آدم ِ ترسناڪی‌ شده‌ام...و این خیلی تلخ است! این سڪوت ِ دردآور! ڪه شڪستنش هم دردی را دوا نمی‌ڪند...

  • اگر معاشر مایی بنوش نیش غمی